Een complete inrichting van jouw kantoor, entree, kantine, werkplaats of vergaderruimte is ons specialisme. En met compleet bedoelen we ook écht compleet. We verzorgen uiteraard graag jouw individuele werkplek met een passend bureau en bureaustoel, maar kunnen ook een compleet verbouwtraject uit handen nemen om van je werkomgeving echt iets bijzonders te maken.
Onze jarenlange ervaring en samenwerking met topleveranciers zorgt ervoor dat we altijd een eindresultaat nastreven waar niet alleen wij, maar ook jij als klant, trots op bent. ‘Voor minder doen wij het niet.’
Onze werkwijze is persoonlijk en doeltreffend. Lees hieronder wat je van ons mag verwachten.

Stel je hebt plannen om je werkomgeving op te frissen of je gaat binnenkort verhuizen naar een ander pand. Dan komt daar veel bij kijken. Wij werken volgens een stappenplan om zo tot een succesvolle inrichting van jouw werkomgeving te komen.

1. Kennismaken

Een goede klik is essentieel. Elkaar begrijpen en aanvoelen wat de ander wil is van groot belang voor het uiteindelijke succes van de samenwerking. Want als we elkaar goed begrijpen en elkaar aanvullen is dat een uitstekende basis om samen op pad te gaan. Een uitgebreide kennismaking is bij ons dus altijd de eerste stap.
We zijn een (h)echt familiebedrijf, met een toegewijd team. We zijn groot genoeg om in te kunnen springen op grote projecten, en klein genoeg om het altijd de persoonlijke aandacht te geven die het verdient.

2. Inventariseren

Misschien weet je precies wat je wil. Dat vinden we prettig en dan kunnen we direct en doelgericht aan de slag gaan. Is dit niet het geval dan gaan we samen op zoek naar de gewenste look-and-feel. We gaan terug naar de basis en bepalen de behoefte(s). We denken hierin mee op het gebied van akoestiek, ergonomie, verlichting, sfeer, kleurbepaling, beplanting en nog veel meer. Ons doel is om de complete beleving in kaart te brengen en we stoppen niet voordat je 100% tevreden bent over het resultaat en dit volledig voldoet aan al jouw wensen.

3. Ontwerp & prijsopgave

We weten nu exact wat je wensen zijn en gaan achter de schermen voor je aan het werk. Ons team gaat aan de slag met het ontwerp om zo tot de juiste indeling van de ruimte(s) te komen. We ontwerpen net zo lang door tot het complete plaatje naar wens is. Wanneer het ontwerp compleet is werken we dit uit in een gedetailleerde prijsopgave waarbij we jouw budget altijd in het oog houden. Zo weet iedereen waar hij aan toe is. Ons traject is transparant van begin tot eind: geen verrassingen achteraf.

4. Ordertraject

Als we elkaar gevonden hebben qua ontwerp en prijsopgave gaan we intern aan de slag! De producten word besteld en de benodigde partijen ingeschakeld. Uiteraard bewaken we de afgesproken levertijden en samen bereiden we ons zo voor op de levering.

5. Levering & montage

Ons hechte team bestaat onder andere uit een aantal ervaren eigen monteurs. Daarnaast beschikken we over een eigen wagenpark en komen we de producten dus zelf leveren en monteren. Het spreekt voor zich dat we alles schoon en netjes opleveren. Zo voeren we verpakkingsmateriaal en, indien gewenst, zelfs de bestaande meubelen voor je af.

6. Aftersales

Na de levering nemen we contact op met de vraag of alles naar wens is verlopen. Wanneer je het op prijs stelt, verzorgen we zitinstructies en geven we uitleg aan de gebruikers van de (kantoor)inrichting.
Mocht er op termijn reparatie of onderhoud nodig zijn, dan staat onze serviceafdeling voor je klaar om dit snel en correct op te lossen.

 

Praktijkcase nieuwbouw

Zoals bij onze referentie projecten te zien is, hebben we voor P&M Express de volledige inrichting op ons genomen. Om een beeld te schetsen hoe bovenstaande stappen verlopen, laten we dat hier aan de hand van tekeningen en een moodboard van dit project zien, met een aantal foto’s van de realisatie.

Geïnteresseerd in een complete kantoorinrichting?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.